مسائل سیاسی مانع از اجرای قانون در مسئله کرونا نشود

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مسئولان نباید مسائل سیاسی را در اجرای قوانین کرونا دخیل کنند زیرا جان مردم از همه چیز مهم تر است، گفت: مؤمنان در ایام محرم و اربعین جلوه هایی زیبا از قانون مداری را به نمایش گذاشتند که جای تشکر دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 2 آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به سالروز شهادت شهید فهمیده نوجوان 13 ساله اشاره کرد و اظهارداشت: شهدا به درک بالایی از شهادت رسیده بودند و در این راه از همدیگر سبقت می گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: حسین فهمیده انسانیت و ایثار را به حد بالا رسانده بود و امام خمینی(ره) به سبب همین حد از انسانیت و درک او را رهبر خود خواند.

 

حجت الاسلام نکونام به روز پدافند غیرعامل اشاره و اظهار کرد: در پدافند غیرعامل باید همه دستگاه ها و مردم آمادگی مقابله با هر حادثه و بحرانی را داشته باشند و این پدافند در همه شرکت ها و مراکز معنا می یابد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران در این عرصه، تصریح کرد: نیروهای انتظامی در انواع وظایف از جمله برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و امنیت آفرینی در شهرها خوش درخشیده اند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی ضعف های خود را نیز باید مدنظر قرار داده و آن ها را برطرف سازد، ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصت طلایی برای شناسایی همه نقاط ضعف و قوت است تا با برنامه ریزی ضعف ها برطرف شوند.

 

امام جمعه شهرکرد بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام شیوع کرونا تأکید کرد و گفت: در این راستا مدیران نیز باید با فراهم کردن امکانات از جمله دولت الکترونیک از اجتماع و حضور غیرضروری مردم بپرهیزند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مسئولان نباید مسائل سیاسی را در اجرای قوانین کرونا دخیل کنند زیرا جان مردم از همه چیز مهم تر است، خاطرنشان کرد: مؤمنان در ایام محرم و اربعین جلوه هایی زیبا از قانون مداری را به نمایش گذاشتند و دستورالعمل ها را با دقت رعایت کردند که جای تشکر دارد.

 

کد خبر 986064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha