مدیریت در دستگاه‌های سیاسی و حاکمیتی مستلزم داشتن مهارت است

محسنی گفت: برای مدیریت، به ویژه در دستگاه سیاسی و حاکمیتی افراد باید دارای شاخصه‌هایی از جمله دانش، توانمندی، مهارت مدیریتی و خصوصاً پختگی و تجربه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» عصر امروز(دوشنبه، 5 آبان) در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فومن که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: برای امنیت کشور و حفظ میزهای مسئولیت با هدف خدمتگزاری به مردم، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است.

 

فرماندار فومن مسئولیت را یک امانت دانست و افزود: این یک حقیقت است که تمام مسئولان نظام در هر مرتبه و جایگاهی مدیون شهدا، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهدا هستند.

 

وی با بیان اینکه مدیریت فرصتی برای خدمت به مردم است که باید قدر آن دانسته شود گفت: مدیران در زمان قبول مسئولیت باید اهتمام بیشتری در راستای خدمت به مردم داشته باشند.

 

محسنی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی فرصت‌های برابر برای پیشرفت و نشان دادن توانایی‌های مسئولان وجود دارد تصریح کرد: مدیران نظام از جنس خود مردم هستند که همه باید در زمان مسئولیت مراقب باشیم تا رنگ و جنس ما تغییر نکند و تا زمانی که مسئولیت به عهده ما است، هم قدردان باشیم و هم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

 

فرماندار فومن بیان کرد: برای مدیریت، به ویژه در دستگاه سیاسی و حاکمیتی افراد باید دارای شاخصه‌هایی از جمله دانش، توانمندی، مهارت مدیریتی و خصوصاً پختگی و تجربه باشند.

 

وی با تقدیر و تشکر از زحمات خدمات ترابی بخشدار مرکزی سابق، برای کمالی بخشدار جدید مرکزی شهرستان آرزوی موفقیت و خاطرنشان کرد: این انتخاب در راستای بهره‌گیری از ظرفیت بانوان توانمند برای اولین بار در شهرستان فومن صورت گرفته است و بخشدار جدید باید با تعامل و همکاری با مدیران فرمانداری، اعضای شوراهای اسلامی بخش و روستا و همچنین دهیاران و مردم، در انجام وظایف خود کوشا باشد.

کد خبر 987034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha