۱۵۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت صومعه‌سرا کمک شد

حیدری گفت: در زمینه کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ۱۵۰ میلیون تومان لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان صومعه‌سرا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» امروز(چهارشنبه، 7آبان) در جلسه پیشگیری از کرونا که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: از مجموعه اقدامات روسای ادارات که از اسفند 98 تا کنون در راستای پیشگیری از کرونا زحمات فراوانی کشیده‌اند، تشکر ویژه می‌شود.

 

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه موفقیت‌های خوبی در راستای کاهش کرونا در شهرستان داشته‌ایم افزود: خیرین و گروه‌های جهادی در زمان کرونا به خصوص در راستای رزمایش کمک مومنانه و تولید پک‌های بهداشتی و توزیع آن بین مردم خوش درخشیدند.

 

وی با اشاره به اینکه 2 میلیارد تومان بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب دیده جامعه در صومعه‌سرا توزیع شد گفت: صومعه‌سرا از شهرستان‌های پیشتاز در رزمایش مواسات استان گیلان بود.

 

حیدری با بیان اینکه در زمینه کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت 150 میلیون تومان لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان توزیع شد تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود استان که در شرایط قرمز است و دانشکده علوم پزشکی اخطارات لازم را اعلام کرده باید توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیریم تا با موفقیت از این پیک هم عبور کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری صومعه‌سرا با تاکید به اینکه باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان در سطح جامعه اجرا شود خاطرنشان کرد: در غیر این صورت امکان رهایی از این ویروس منحوس وجود ندارد.

 

وی اظهار کرد: در زمینه صنوف پرخطر علاوه بر اینکه اقدامات خوبی توسط اداره صمت و بازدیدهایی انجام شد ولی باید همچنان نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

 

حیدری افزود: طی بازدیدها اوضاع تا حدودی رضایت بخش بود زیرا طی بازدید سرزده‌ای که از بانک‌ها صورت گرفت و بیشترین مراجعه کنندگان را بانک‌ها دارند، پروتکل‌های بهداشتی توسط مراجعه کنندگان رعایت می‌شد.

 

 معاون سیاسی و امنیتی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و اداره صمت بر صنوف و ادارات شهرستان نظارت کنند تا هر چه زودتر از معضل کرونا رهایی پیدا کنیم گفت: اگر روزی شاهد کاهش این بیماری شویم نباید دیگر نسبت به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه باشیم.

 

وی با بیان اینکه باید به نوعی با این ویروس کنار آمد و همیشه مدنظر ما رعایت اصول بهداشتی باشد تصریح کرد: مردم حتما نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدیت به خرج دهند.

کد خبر 987646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha