ترس استکبار جهانی از قدرت نیروهای مسلح ایران است

هادیان گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در ادامه راه شهیدان و با هدایت‌های داهیانه مقام عظمای ولایت پیام‌آور صلح، آرامش و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا و تهدید بالقوه و بالفعل برای استکبار جهانی به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «امیر سرتیپ مهدی هادیان» امروز چهارشنبه (۷ آبان ماه) در یادواره خلبانان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین افتتاح یادمان سرلشگر خلبان شهید پرویز ذبیحی در شهرستان جویبار گفت: جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است و اگر نام شهیدان تکرار و تجلیل نمی‌شد امروز بسیاری از باورهای ارزشی و گران‌بهای ما فراموش می‌شد.

 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز با هجمه وسیع فرهنگی و رویارویی سیاسی - اقتصادی نیاز به شناساندن و الگوهای این‌چنینی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار فرهنگی تأثیرگذار و مؤلفه برتری ساز و تعیین‌کننده خواهیم داشت.

 

وی بابیان اینکه نیروی هوایی ارتش نقش ارزشمندی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشته است اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با برخورداری کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار و همچنین برخورداری از طیف گسترده‌ای از تجهیزات بومی و با اتکا به توان داخلی و سرلوحه قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌عنوان مهم‌ترین و قدرتمندترین مؤلفه‌های ایجاد عمق راهبردی و تأمین امنیت پایدار حافظ استقلال و تمامیت ارضی و پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی عهده‌دار است.

امیر هادیان تصریح کرد: با ارتقای توان رزم متناسب با تهدیدات و رصد آن‌ها در پاسخگویی به هر تهدید در هر سطحی درنگی نخواهد کرد.
 

وی بابیان اینکه با برگزاری رزمایش‌ها گوشه‌ای از اقتدار ارتش به نمایش گذاشته می‌شود گفت: اساس برگزاری رزمایش‌ها مقابله با هر نوع تهدید و سناریو تهدید محتمل به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در ادامه راه شهیدان و با هدایت‌های داهیانه مقام عظمای ولایت پیام‌آور صلح، آرامش و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا و تهدید بالقوه و بالفعل برای استکبار جهانی به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

 

امیر هادیان با اشاره به هجمه‌های سنگین فرهنگی و اقتصادی دشمنان اسلامی، اظهار کرد: در این دوره نیاز به شناساندن الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

 

وی با تقدیر از زحمتکشان عرصه سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول فعالیت هستند، گفت: ایثارگری خادمان سلامت برای همیشه در ذهن مردم ایران باقی خواهد ماند.

پایان پیام/

کد خبر 987826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha