کمک ۱۶۲ میلیون تومانی کمیته امداد به مددجویان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه در زنجان

صفری گفت: به منظور جبران خسارات وارده از حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، بیش از ۱۶۲ میلیون تومان به این گروه از جامعه هدف این نهاد از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کمیته امداد استان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به مددجویان آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه از ابتدای امسال تاکنون، گفت: ارائه خدمات متنوع و متناسب با نیاز خانواده های تحت حمایت در بخش های مختلف از کارکردهای مهم این نهاد در حوزه حمایت بوده و بر همین اساس با شناسایی نیازهای جامعه هدف خدمات موثری به آنها ارائه می شود.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه یکی از خدمات کمیته امداد جبران خسارت ناشی از حوادث غیر مترقبه به مددجویان تحت حمایت است ، افزود: در قالب این سرفصل خسارات وارده به مددجویان تحت حمایت در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی از جمله سیل ، زلزله ، آتش سوزی و... با طرح در کمیته ارزیابی خسارات این نهاد در اسرع وقت جبران می شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بر اساس آمار های موجود منزل مسکونی و اثاثیه منزل  ۱۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون بر اثر حوادث غیر مترقبه از جمله آتش سوزی ، و بارندگی دچار خسارت شده اند، افزود: به منظور جبران خسارات  ناشی از حوادث غیر مترقبه به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان بیش از ۱۶۲ میلیون تومان از ابتدای امسال  تاکنون پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های ناشی از حوادث هزینه‌های بالایی را برای خانواده های آسیب‌دیده به دنبال دارد، گفت:  با نگاه پیشگیرانه و به‌منظور  بالا بردن آمادگی خانواده های عزیز تحت حمایت در مواجهه با حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی  و کاهش خسارات ناشی از آن،  ارائه آموزش های لازم در قالب امداد و نجات  و آمادگی برای مقابله با بحران برای گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد به ویژه گروههای در معرض آسیب از جمله مددجویان ساکن در مناطق روستایی و محروم در طول سال از دیگر خدمات کمیته امداد استان زنجان در این بخش است .

 

 

 

کد خبر 987903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha