برنامه های ۱۳ آبان در فضای مجازی برگزار می شود

حجت‌الاسلام علی ناصر با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور رویدادهای مهم تبعید امام راحل، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، گفت: این روز به عنوان روز استکبارستیزی در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 13 آبان اظهار کرد: این روز به عنوان یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

 

حجت الاسلام علی ناصر با بیان اینکه 13 آبان یادآور رویدادهای مهم تبعید امام راحل، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، گفت: این روز به عنوان روز استکبارستیزی در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.

 

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های 13 آبان در فضای مجازی برگزار می شود، ادامه داد: به همین منظور مراسم تجمعی در استان برگزار نخواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به همزمانی 13 آبان امسال با انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: استکبارستیزی در نظام اسلامی ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: در 13 آبان امسال برگزاری مسابقه پیامکی، اجرای گروه‌های سرود و برگزاری تجمع نمادین پیش بینی شده است و این تجمع به صورت نمادین از شبکه اشراق زنجان پخش می‌شود.

 

کد خبر 987914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha