در خصوص تهاجم فرهنگی نباید کوتاهی کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از فرهنگیان کشور گفت: در خصوص تهاجم فرهنگی نباید کوتاهی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک که با حضور فرماندار ، معاونین فرماندار و تمام اعضای این شورا برگزار شد ، بیان کرد: در هفته وحدت بیایم وحدت بین خودمان داشته باشیم ، انتقاد و نقد خوب است اما القا بدبینی و تشریح مسائل بدون تحقیق به صلاح جامعه نیست.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کشور را بسازیم باید آموزش و پرورش را بسازیم ، از اینکه در جمع خانواده فرهنگیان و دانش آموزی حضور پیدا کردم افتخار می کنم.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا خاطر نشان کرد: مشکلات نظام تعلیم و تربیت باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود ، دولت باید در این خصوص جهادی تر به میدان بیاید تا این عزیزان با فراق بال بیشتری ادامه مسیر دهند.

نوش آبادی یادآور شد: نظام مجازی برای کوتاه مدت خوب است اما برای بلند مدت دغدغه های خودش را به همراه دارد، شورای آموزش و پرورش این شهرستان باتوجه به ۳ هزار پرسنل و ۵۰ هزار دانش آموز در کشور باید در مسائل نظام آموزشی قوی تر کار کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در سال آخر دولت به تاسیس مدارس خیرساز کمی کوتاهی شده است ، من نمی دانم این چه فرمولی است که افراد بومی را داریم اما از جای دیگر نیروی آموزشی وارد منطقه می شود ، بی توجه ای به نیروی بومی ضرر است ، این مسئله باید مدیریت بشود.

وی اظهار کرد: سند تحول بنیادی آموزش و پرورش یک سند جامع است و مقام معظم رهبری بر روی این سند تاکید داشته اند که باید توجه بیشتری به این سند داشته باشیم و از این امر کوتاهی نکنیم.

نوش آبادی افزود: در خصوص تهاجم فرهنگی نباید کوتاهی کنیم ، شورای آموزش و پرورش یک شورا عالی منطقه محسوب می شود ، باید بهترین برنامه ریزی ها در این جلسات مطرح بشود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از هیچ کاری برای فرهنگیان کوتاهی نخواهم کرد و باقوت در کنار شما عزیزان هستم.

 

کد خبر 988095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha