اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)ناشی از گستردگی گرایش اسلام در اروپا است

حجت الاسلام شمس الدین گفت: اگر وجود پیامبر اکرم(ص) و دین مبین اسلام در دنیا اثرگذار نبود، گستردگی گرایش به اسلام در اروپا و خصوصا در فرانسه تا این اندازه پررنگ نبود و به ساحت پیغمبر اسلام توهین نمی شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» امروز(پنج شنبه، ۸ آبان) در حاشیه اجلاس نماز که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خداوند متعال در آیات متعددی پیامبر اکرم (ص) را نسبت به توهین هایی که دشمنان بر ایشان روا می داشتند تسلی می دهد و عزت حقیقی را از آن خداوند و پیامبر اسلام می داند.

 

امام جمعه انزلی با بیان اینکه دشمنان بدانند با لجاجت و اصرار بر اهانت ها و حرمت شکنی هایشان نمی توانند خللی بر ساحت مقدس نبی اکرم (ص) وارد آورند، متذکر شد: پیامبر اسلام از هر نقصی مبرا بوده و همه این حرمت شکنی ها مایه عزت اسلام است.

 

وی افزود: این اهانت‌ها نشان می‌دهد پیامبر اکرم در جامعه بشریت و در قلب بلاد کفر علی رغم همه اهانت ها، جسارت ها و تبلیغات سوئی که علیه اسلام و مسلمانان وجود دارد تا چه اندازه اثرگذار است.

 

شمس الدین خاطرنشان کرد: امت اسلامی، علما، اندیشمندان، بزرگان و مسئولان این اهانت ها را محکوم کرده و امیدواریم اقدامات عملی خوب و بازدارنده ای هم در سطح کشورمان و جهان اسلام شاهد باشیم تا دشمنان را از این جسارت ها و اهانت ها پشیمان کند و کسی به خود جسارت ندهند که به ساحت مقدس پیامبر اکرم و معارف دینی و الهی ما جسارتی روا دارد.

کد خبر 988129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha