یادآوری وقایع تاریخی ۱۳ آبان برای نسل جوان لازم است

مرادی نافچی گفت: یادآوری وقایع تاریخی ۱۳ آبان برای همه مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموز، امری بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان در استانداری زنجان با اشاره به اینکه این روز یادآور آرمان خواهی ملت ایران است، اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم در 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در 13 آبان سال 58 بود.

 

خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه پیروان امام راحل در راه استکبارستیزی جان خود را فدا کردند، یادآور شد: پیامبر عظیم الشان اسلام نیز از ابتدای بعثت استکبارستیزی را در راس امور خود قرار دادند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های 13 آبان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با سنوات گذشته تفاوت های خواهد داشت، ادامه داد: با این وجود باید از فرصت ایجاد شده برای تبیین و ترویج استکبارستیزی در سطح جامعه استفاده کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت برنامه های 13 آیان تاکید کرد و گفت: یادآوری وقایع تاریخی این روز برای همه مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموز، امری بسیار لازم و ضروری است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی به توطئه های دشمنان برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنی و توطئه های آمریکا با ایران تمامی ندارد و انتخاب هر رئیس جمهوری در این کشور، از سلطه طلبی و استکبار آمریکا کم نمی کند.

 

حجت الاسلام علی ناصر ادامه داد: ۱۳ آبان امسال مصادف با انتخابات آمریکا است و دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار مختلف مردم شعار«مرگ بر آمریکا» سر خواهند داد.

 

به گفته وی، در راستای بزرگداشت 13 آبان کمیته های تخصصی در استان شکل گرفته است و برنامه های این روز با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل هایی بهداشتی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 

حجت الاسلام ناصراز 13 آبان به عنوان نمادی از عزم راسخ و انقلابی مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی یاد کرد و گفت: بایستی از این فرصت برای نشان دادن نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی بهره گرفت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وحدت بین مسلمان را بسیار مهم خواند و گفت: دشمنان تلاش دارند به هر طریق ممکن در میان مسلمین جهان، خلل ایجاد کنند.

 

وی ضمن محکوم کردن توهین برخی نشریات غربی به پیامبر و حمایت رییس جمهوری فرانسه از اهانت کنندگان به پیامبر اکرم (ص) افزود: حمایت و دفاع مکرون از اهانت کنندگان، قلب مسلمین جهان را به درد آورده است.

 

 

کد خبر 988459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha