سهمیه آرد نانوایی هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند کم می شود/ محدودیت در تفرجگاه ها گلستان

حق شناس گفت: در صورتی که نانوایی سطح استان گلستان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند سهمیه آرد آنها را کم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (شنبه 10 آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: اغنای افکار عمومی، همراهی مردم با ستاد کرونا و ایجاد قرارگاه پشتیبانی از موضوعاتی بود که مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان ستاد کرونا که این قرارگاه شکل گرفته است و به زودی در استان ها تشکیل می شود.

 

استاندار گلستان  ادامه داد: تعیین محوریت وزارت بهداشت برای تعیین مصادیق محدودیت ها از دیگر موضوعاتی بود که مقام معظم رهبری بیان کردند و همه مکلف هستند که این پروتکل ها را رعایت کنند.

 

حق شناس تاکید کرد: گرگان چند روز گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفته است و برخی از این محدودیت ها را در شهرهای قرمز استان اعمال خواهیم کرد.

 

وی بابیان اینکه اگر کرونا را جدی نگیریم شیوع کرونا در استان گسترش می یابد، افزود: 88 درصد از افرادی که براثر کرونا فوت کردند افرادی هستند که بیش از 60 سال سن داشتند.

 

استاندار گلستان  بیان کرد: در حال حاضر شرایط  بیماران بستری در مراکز درمانی به صورت میانگین در کشور به ازای هر 100 هزار نفر  21 نفراست و در استان گلستان این عدد زیر 10 نفر گزارش شده است.

 

حق شناس افزود: همچنین در حال حاضر به ازای هر یک میلیون نفر 35 نفر در کشور فوت می کنند و این عدد در استان گلستان زیر 10 نفر گزارش شده است.

 

وی بابیان اینکه باید محدودیت ها کرونا را در شهرستان ها با وضعیت قرمز گسترش دهیم، افزود: شرایط در تفرجگاه های گرگان خوب نیست و به فرماندار تاکید می کنیم که در شرایط قرمز باید محدودیت ها رعایت شود و تفرجگاه های این شهرستان و محور ناهارخوران تعطیل است.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: اگر کسی ماسک استفاده نمی کند رانندگان تاکسی اجازه ندارد آن را سوار کنند و این مصوبه ستاد کرونا است و نیروی انتظامی مکلف است که این خودروها را جریمه کند.

 

حق شناس بیان کرد: در صورتی که نانوایی های سطح استان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند سهمیه آرد آنها را کم خواهیم کرد.

 

وی افزود: هشت ماه از وضعیت کرونا می گذرد و همه از شرایط کرونا اطلاعات کافی دارند و روند کرونا قابل پیشگیری است.

 

 

کد خبر 988505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha