تزریق واکسن آنفولانزا به ۸۵۰۰  نفر در گرگان/ ۳۰ درصد از مراکز بهداشتی گرگان استیجاری است

غلامی گفت: هشت هزار و ۵۰۰ واکسن آنفولانزا تاکنون در سطح شهرستان گرگان بین گروه های پرخطر تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مرتضی غلامی» عصر امروز (شنبه 10 آبان) در دویست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: 110 مرکز و خانه بهداشت در سطح شهر گرگان وجود دارد که 30 درصد از این اماکن استیجاری است.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان  ادامه داد: با صحبت های خیران و مساعدت های شهرداری و همراهی شورای شهر امیدواریم بتوانیم این بخش ها را به اماکن ملکی تبدیل کنیم.

 

غلامی افزود: هشت هزار و 500 واکسن آنفولانزا تاکنون در سطح شهرستان گرگان بین گروه های پرخطر اعم از خانم های باردار، جانبازان، معلولان بهزیستی و پرسنل بیمارستان و مراکز بهداشتی تزریق شده است که نسبت به شهرهای دیگر استان پوشش خوبی داشتیم.

 

وی افزود: خیران در حوزه ساخت و سازها مراکز بهداشتی همکاری خوبی دارند و امیدواریم شهرداری به توسعه همکاری خیران کمک کنند.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان  متذکر شد: امیدواریم مراکز بهداشتی و درمانی ما در گرگان نوسازی شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم  ارائه کنیم.

 

غلامی به مصوبات ستاد کرونا اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری بتوانیم این مصوبات را در گرگان به خوبی اجرایی کنیم.

کد خبر 988616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha