از نظر صهیونیسم پرتاب سنگ توسط کودکان فلسطینی جرم امنیتی است

شدیدترین اتهام علیه کودکان زندانی فلسطینی سنگ اندازی است که ارتش اسرائیل آن را جرم امنیتی می داند. افرادی که مجرم شناخته شوند بسته به سن کودک می توانند تا ۲۰ سال زندان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، یک سازمان مستقل برجسته برای کودکان می گوید کودکان فلسطینی که توسط نیروهای ارتش اسرائیل بازداشت شده اند در معرض شکنجه سیستماتیک و انواع مختلف آزار قرار دارند و ظاهرا این اقدامات توسط دستگاه قضایی رژیم تل آویو قانونی شده است.

 

Save the Children در گزارش جدید خود اعلام كرد كه در حال حاضر دست كم 200 كودك فلسطینی در پشت میله های زندان اوفر ، دامون و مگیدو زندگی می كنند و بازداشت شدگان شامل كودكان دارای معلولیت و مشكلات بهداشت روانی هستند.

 

این گزارش افزود که زندانهای دیمون و مگیدو به شدت شلوغ هستند و زندانیان كودك در آنجا و در نزدیكی به یكدیگر در شرایط نامناسب و غیر بهداشتی نگهداری می شوند.

 

Save the Children خاطرنشان كرد كه كودكان در بازداشت در مورد "وحشتناك" مورد بدرفتاری قرار می گیرند و "آسیب می بینند".

 

واقعیت این است که اگر با حیوانات اینگونه رفتار شود ، این یک رسوایی داخلی و حتی بین المللی خواهد بود ، این سازمان غیردولتی خاطرنشان کرد.

 

یافته های این سازمان نشان می دهد که زندانیان زن نیز مورد رفتار وحشتناک قرار می گیرند. مصاحبه با بازداشت شدگان سابق نشان می دهد که دختران بیشتر از بازداشت ها در بازرسی ها گزارش شده اند ، در حالی که اکثر پسران در خانه هایشان دستگیر شده اند. جوانان فلسطینی مرتباً در نزدیکی شهرکهای اسرائیلی در کرانه باختری اشغالی هدف قرار می گیرند.

 

در حالی که بیشتر مجازاتها در زندانهای اسرائیل انجام می شد ، این گزارش همچنین به این واقعیت اشاره داشت که سو abuseاستفاده معمولاً قبل از هرگونه تحقیقات آغاز می شود ، در طی آن افراد دستگیر شده تحقیر و شکنجه می شوند حتی بیشتر.

 

طبق شهادت های جمع آوری شده توسط Save the Children ، کودکان گفتند که آنها چشم بسته و دستبند بسته اند و در هنگام دستگیری و حملات مورد آزار جسمی و کلامی قرار گرفته اند. علاوه بر این ، بسیاری از آنها شبانه دستگیر و قبل از بازجویی از خواب محروم شدند.

 

این سازمان غیردولتی همچنین تأکید کرد که افرادی که بدون آسیب جسمی پایدار باقی مانده اند اغلب از نظر روانی آسیب می بینند.

 

تقریبا نیمی از کودکان مصاحبه شده موافقت کردند که در بازگشت کامل به زندگی عادی موفق نیستند. 85 درصد گفتند که آنها به دلیل تجربیات خود تغییر کرده اند و تأثیر بازداشت بیشتر از وقتی احساس می شود که می خواهند با خانواده خود به زندگی عادی برگردند.

 

Save the Children سپس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا ادغام مجدد زندانیان سابق را در جوامع خود و در سیستم آموزش و پرورش تسهیل کند.

 

این سازمان غیردولتی همچنین از دولت مستقر در رام الله خواست که از یک برنامه آگاهی بخشی حمایت کرده و آن را در برنامه درسی مدرسه ادغام کند تا به کودکان در درک حقوق خود در هر مرحله از بازداشت از جمله حق سکوت ، کمک حقوقی و آموزش کمک کند.

 

شدیدترین اتهام علیه کودکان زندانی فلسطینی سنگ اندازی است که ارتش اسرائیل آن را جرم امنیتی می داند. افرادی که مجرم شناخته شوند بسته به سن کودک می توانند تا 20 سال زندان داشته باشند.

کد خبر 988627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha