با جرایم دارویی و پزشکی برخورد  می شود

حجت الاسلام اکبری گفت: برای رفع دغدغه مردم به عنوان دستگاه قضایی با کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند در بحث اقلام دارویی و پزشکی مقابله خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمدصادق اکبری» امروز(10آبان)  در اولین نشست قرارگاه سلامت و معنویت جوانان انقلابی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تاکید عملی و جدی گرفتن مقابله با کرونا و اهمیت آن، گفت: مراقب باشیم جدی بگیریم تا این بیماری کنترل شود و شر این ویروس منحوس کنده شود.

 

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: جدی گرفتن این مسئله توسط همگان ضرورت دارد باید تبدیل به یک فرهنگ و دغدغه شود، ما به عنوان دستگاه قضایی با کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند در بحث اقلام دارویی و پزشکی مقابله خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام اکبری در مورد سوء استفاده کننده از وضعیت همانند چاقوکشان و اربده کشان، گفت: ما مماشاتی با این افراد نداریم تاکید می کنیم محکم برخورد شود تا مردم در ایام کرونایی دغدغه ناامنی نداشته باشند.

 

وی گفت: با مستاجران در این شرایط همانند شرابط عادی رفتار نخواهد شد و تخلیه ای نخواهیم داشت، زندانیان از زندان به محاکم دادسراها تردد نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: در بخش دادرسی الکترونیکی تا کنون بیش از هزار مورد رسیدگی انجام شده است. تلاش داریم این طرح گسترش داده شود تا از تردد کم شود، مردم نیازمند به مراجعه حضوری نباشند، لوایح را قبول کنند از طریق الکترونیکی بفرستند تا تردد کم شود.

کد خبر 988640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha