یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک، نمایشی از بلوغ یک رسانه و بالندگی هنرمندان آن است

دبیر یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایجاد فضای شور، امید و نشاط در میان هنرمندان و مخاطبان‌شان را مهمترین دستاورد این دوسالانه برشمرد و گفت: یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران، نمایشی از بلوغ یک رسانه و بالندگی هنرمندان آن است.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک عصر شنبه ۱۰ آبان با حضور سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی و هیربد همت آزاد دبیر این دوسالانه  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

 

« هیربد همت آزاد» ، دبیر یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک  به صورت مجازی  در جمع خبرنگاران  گفت: این دوسالانه در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات اجتماعی ناشی از تحریم‌ها و بیماری کرونا شکل گرفت،  برگزاری  دوسالانه ملی سرامیک در چنین شرایطی امری غیرمنطقی جلوه می‌کرد اما آن چیزی که انجمن هنرمندان سفالگر ایران و کارگروه اجرایی دوسالانه را مصمم کرد که حتماً این دوسالانه را در زمان مقرر خودش برگزار کنند، کارکرد اجتماعی دوسالانه بود که فراتر از کارکردهای هنری آن بود.

 

دبیر یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران ایجاد فضای شور، امید و نشاط در میان هنرمندان و مخاطبان‌شان را مهمترین دستاورد این دوسالانه برشمرد و گفت:   اینها جز با همدلی و همراهی هنرمندان و مدیران میسر نمی‌شد.

هیربد همت آزاد ابراز امیدواری کرد:  امیدواریم  در شرایط بهتر و سفیدتر، نقد و تحلیلی از دستاوردهای  دوسالانه  ملی سرامیک را شاهد باشیم.

 

وی تاکید کرد: تصور من این است که یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران، نمایشی از بلوغ یک رسانه و بالندگی هنرمندان آن است.

کد خبر 988890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha