​اطلاعات از رهبر واحد اوجب واجبات مسلمانان است

آخوند صفری گفت: اطلاعت از رهبر واحد اوجب واجبات مسلمانان است و اگر اینگونه عمل کردیم دشمنان اسلام را شکست خواهیم داد.

«آخوند محمد امین صفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: خدای متعال در قرآن کریم  دستور می دهد که همه به قرآن کریم چنگ بزنند و همه ما مکلف هستیم که عامل به قرآن باشیم و با قرآن انس بگیریم و اعمال خود را با قرآن تطبیق دهیم.

 

امام جمعه شهر فراغی ادامه داد: ما مسلمانان باید با قرآن زندگی کنیم و اگر اینگونه عمل کردیم بین مسلمانان هیچ اختلافی به وجود نمی آید و تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت.

 

آخوند صفری بیان کرد: اما متاسفانه برخی از فرق اسلامی تفرقه افکنی می کنند و توطئه ایجاد می کنند و این در حالی است که خدای متعال در قرآن بیان می کند که مسلمانان برادر یکدیگر هستند.

 

وی افزود: اگر هر کسی نسبت به انشقاق و شکستن وحدت مسلمانان اقدام کند مسلمان نیست و همه ما به یک معبود عبادت می کنیم و خدای همه ما را به راه راست هدایت می کند.

 

امام جمعه شهر فراغی افزود: ارکان اسلام برای وحدت و همدلی مسلمانان است و اگر ما عامل به قرآن کریم باشیم خود به خود تمدن اسلامی در دنیا ایجاد می شود.

 

آخوند صفری افزود: هر زمانی در طول تاریخ اسلام پیشرفت کرده بین مسلمانان وحدت جاری بود و عامل اصلی عقب ماندگی مسلمانان تفرقه و انشقاق بوده است.

 

وی تاکید کرد: نباید امروز بین مسلمانان مرز باشد و اگر مسلمان خدا ترس باشیم باید از یک رهبر حمایت کنیم و داشتن رهبر واحد اوجب واجبات مسلمانان است و رهبری واحد امت اسلامی منجر به شکست دشمنان اسلام می شود.

کد خبر 989026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha