جشن ۱۷ ربیع الاول در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود

حجت الاسلام مختاری، با بیان اینکه جشن ۱۷ ربیع الاول در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی و بدون حضور مخاطبان برگزار می شود، گفت: در این راستا ۱۷ عنوان برنامه در بقاع متبرکه استان و بدون حضور مخاطبان برگزار می کنیم.

حجت الاسلام «اسماعیل مختاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهارکرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات، تصمیم‌ گرفتیم تا برنامه های ۱۷ ربیع الاول را به صورت مجازی و بدون حضور مخاطبان در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برگزار کنیم.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن ۱۷ ربیع الاول در ۱۴ بقعه متبرکه استان برگزار می شود، افزود: در این روز شاهد اجرای برنامه هایی از جمله سخنرانی، مداحی و قرائت دعا در بقاع متبرکه استان خواهیم بود و این برنامه ها از فضای مجازی و صدا و سیمای استان پخش خواهند شد.

 

وی بیان کرد: طی روز ۱۷ ربیع الاول از بلندگوهای بقاع متبرکه خراسان جنوبی در نظر داریم مولودی خوانی و سخنان مقام معظم رهبری مرتبط با این روز بزرگ را پخش کنیم.

 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه ۱۷ عنوان برنامه در راستای بزرگداشت ۱۷ ربیع الاول در بقاع متبرکه استان اجرا می شود، گفت: بقاع متبرکه شهرستان های بیرجند، بشرویه، فردوس، نهبندان، خوسف، زیرکوه، سرایان، سربیشه و خضری برنامه هایی را در روز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) بدون حضور مخاطبان اجرا می کنند.

کد خبر 989172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha