وحدت امت واحده اسلام، ویژگی بارز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: وحدت امت واحده اسلام، ویژگی بارز انقلاب اسلامی است.

«سردار ابوالقاسم چمن» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت، گفت: یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران، وحدت بین امت واحده شیعه و سنی است.

 

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی،  بیان کرد: دشمنان همواره در پی ایجاد رخنه در صفوف به هم فشرده مسلمانان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی بودند که باید توطئه های آنان را با داشتن بصیرت و در کنار هم بودن خنثی کرد.

 

 

وی تصریح کرد: خون شیعه و سنی در پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت در هم آمیخته است و دشمنان به آرزوی  پلید خود نخواهند رسید.

 

 

سردار چمن بیان کرد: ملت ایران و مردم خراسان شمالی که به تعبیر مقام معظم رهبری گنجینه معرفت ها، وحدت و همدلی هستیم، وحدت خود را در پاسداری از انقلاب و تبعیت از فرامین رهبری اعلام می کنیم.

 

 

وی اظهار کرد: تا زمانی که به آیات الهی همچون آیه "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ " اعتقاد داشته باشیم و در عمل اثبات کنیم که وحدت را حفط می کنیم، دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار هیچ غلطی نخواهند کرد و به اهداف خود که جدایی بین مسلمانان است، نمی رسند.

 

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: ما شیعیان در کنار برادران اهل سنت در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب خواهیم بود.

 

 

 

کد خبر 989696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha