نرم افزار «برق من» برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین فعال شد

دادگر گفت: نرم افزار «برق من» برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین برق خراسان جنوبی، فعال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی دادگر» چهارشنبه (14 آبان) به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: نرم افزار «برق من» برای ارائه خدمات غیرحضوری فعال شد.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مشترکان برق استان می توانند «برق من» را از نرم افزار بازار و همچنین از سایت شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به آدرس skedc.ir دانلود کنند، گفت: این نرم افزار برای ارائه خدمات غیر حضوری مربوط به برق و در راستای فاصله گذاری اجتماعی به دلیل شیوع بیماری کرونا در دسترس مشترکین است.

 

 

 

دادگر با بیان اینکه مشترکان در نرم افزار «برق من» با ثبت شناسه‌ی ۱۳ رقمی قبض برق خود، ده‌ها نوع خدمت دریافت می کنند، گفت: اطلاع از وضعیت مصرف، سوابق مصرف، استعلام برق امید، وضعیت خاموشی‌ها و درخواست انشعاب از جمله این خدمات است.

 

 

وی تصریح کرد: در این نرم افزار مشترکان با بررسی مقدار مصرف برق خود، از قرار گرفتن در هر یک از دسته‌های مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف مطلع می شوند.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس طرح برق امید، بهای برق مشترکان کم مصرف، رایگان حساب می‌شود.

 

 

دادگر بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۵۴ هزار مشترک جزء دسته مشترکین کم مصرف طبقه بندی شدند.

 

 

 

دادگر در پایان هدف از طراحی و فعال شدن نرم افزار «برق من» را سهولت دسترسی مشترکین به خدمات لازم با توجه به شرایط ایجاد شده از کرونا عنوان کرد و گفت: از ابتدای آذرماه امسال، خدمات شرکت توزیع برق خراسان جنوبی، از طریق این نرم افزار قابل دریافت است.

کد خبر 989999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha