توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان آبادان و خرمشهر

۱۵۰ بسته معیشتی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) تهیه و میان نیازمندان آبادان و خرمشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، ۱۵۰ بسته معیشتی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند به مناسبت سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) تهیه و میان نیازمندان شهرستان آبادان و خرمشهر توزیع شد.

 

«حسین قانعیان» امروز (چهارشنبه ۱۴ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و همچنین ولادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت رئیس مذهب تشیع جهان امام جعفر صادق (ع) در این باره اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهیه و توزیع کمک های مومنانه به نیازمندان و افراد بی بضاعت روز گذشته این اقدام را صورت دادیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند افزود: با همکاری بچه های مسجدی منطقه این بسته ها شامل برنج، روغن، مواد غذایی، حبوبات و غیره بود که در میان افراد بی بضاعت دو شهرستان آبادان و خرمشهر توزیع شدند.

 

وی تصریح کرد: تمام محوریت اهداف ما در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص طرح رزمایش مواسات و همدلی این است که کمک های مومنانه را در میان افراد نیازمند جامعه توزیع کنیم. خوشبختانه تاکنون توانستیم در این مسیر اقدامات بسیاری را اجرایی کنیم.

 

کد خبر 990002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha