همکاری مدیران دستگاه های اجرایی، لازمه جذب سرمایه گذار است

سید البرز حسینی گفت: برای جذب و ماندگاری سرمایه گذار به استان و شهرستان خدابنده نیازمند همکاری مدیران دستگاه های اجرایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به اهمیت سرمایه گذاری در این شهرستان در حوزه دام اشاره کرد و گفت: به گونه ای که در سال یک میلیون تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور است و 200 هزار تن هم وارد می شود.

 

سید البرز حسینی با یادآوری اینکه سرمایه گذاری در خصوص اصلاح نژاد گوسفند دوقلو زایی در این شهرستان موجب تغییر الگوی کشت هم خواهد شد، ادامه داد: این شهرستان به توسعه همه جانبه نیازمند است.

 

به گفته وی، برای جذب سرمایه گذار به استان و شهرستان خدابنده بایستی تمام مدیران دستگاه های اجرایی همکاری کنند چرا که باید سرمایه گذار اطمینان لازم را کسب کرده و سرمایه خود را در منطقه هزینه کند.

 

حسینی با یادآوری اینکه ظرفیت‌های شهرستان خدابنده به سرمایه گذار به خوبی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زیرساخت های لازم تنها مولفه در ماندگاری سرمایه گذار است.

 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است هرچه سریعتر زیرساخت های مورد نیاز در حوزه آب و زمین توسط جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شرکت آب منطقه‌ای برای سرمایه گذار فراهم شود.

 

کد خبر 990092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha