تردد در محلات یزد کنترل می‌شود/ پلمب ۶۰۰واحد صنفی متخلف در یزد

رستگاری فرماندار یزد با بیان اینکه تردد در محلات کنترل می‌شود، گفت: ۶۰۰واحد صنفی متخلف در یزد پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه برای بهبود شرایط استان یزد در موج سوم کرونا نیازمند همکاری همه هستیم، گفت: کادر درمان در این شرایط بیش‌ازپیش در حال فعالیت هستند که باید از آنها حمایت جدی صورت گیرد.

وی به افزایش آمار مرگ‌ومیر و ابتلا به کرونا در موج سوم اشاره کرد و افزود: در این شرایط هماهنگی‌های لازم با سازمان آرامستان‌ها جهت رعایت بیش‌ازپیش صورت گرفته است.

فرماندار یزد با اشاره به همکاری بسیار خوب اصناف و بازاریان در زمان شیوع کرونا در موج‌های اول تا سوم، اظهار داشت: برای کنترل و نظارت هر چه بیشتر و بهتر، بیش از 100 تیم از سوی اتحادیه اصناف و بازاریان همکاری دارند.

رستگاری با بیان اینکه بیش از 5000 بازدید از مجموعه‌های مشاغل دولتی و غیردولتی انجام‌گرفته است افزود: این میزان بازدید توسط 256 تیم نظارت متشکل از مرکز بهداشت، اماکن و بازرسی اتاق اصناف صورت گرفت که در نهایت منجر به پلمب ۶۰۰ واحد صنفی متخلف در یزد شد.

وی اظهار داشت: علی‌رغم فعالیت‌ها و نظارت‌هایی که در مدت اخیر انجام‌شده، نظارت در محلات خیلی رضایت‌بخش نیست و باید در محلات نیز ترددها کنترل شود که در این خصوص نیز قرار است تا بر تردد در محلات هم کنترل صورت گیرد.

کد خبر 990212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha