بیش از ۳۵۰ اثر به جشنواره استانی حبیب ارسال شد

حجت الاسلام رضازاده از ارسال بیش از ۳۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی حبیب در گیلان خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «حسینعلی رضازاده» امروز(یک شنبه، ۱۸ آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال خوب از جشنواره استانی «حبیب» اظهارکرد: اکثر آثار از شهرستان‌های گیلان به دبیرخانه این جشنواره در مرکز استان ارسال شده است.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی با محوریت فعالیت‌های طرح مواسات و همدلی و مقابله با ویروس کرونا است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 19 آبان‌ ماه امسال به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: از حدود یکصد تشکل دینی و گروه جهادی تاکنون بیش از ۳۵۰ اثر دریافت شده است.

 

حجت الاسلام رضازاده با تاکید بر اینکه به دلیل استقبال و درخواست تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی استان گیلان مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شده است، خاطرنشان ساخت: بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران از روزهای گذشته آغاز شده است.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی می‌توانند تولیدات خود در این زمینه را حداکثر تا ۱۵ دقیقه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره در اداره کل تبلیغات اسلامی و یا از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

کد خبر 991079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha