اهدای بیش از ۲۰۰ لپ تاپ به دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

ملکپور از اهدای ۲۰۳ لپ تاپ به دانش آموزان مددجوی کمیته امداد استان خبر داد و گفت: این لپ تاپ ها به همت موسسه خیریه بوتراب جمع آوری و اهدا شدند.

«علی ملکپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با آغاز پویش کمک به دانش آموزان محروم شاهد کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و موسسات خیریه به این دانش آموزان بودیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از وجود بیش از پنج هزار مددجوی دانشجو و دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان خبر داد و افزود: از این تعداد حدود چهار هزار دانش آموز به تجهیزات الکترونیکی دسترسی ندارند.

 

وی از اهدای 203 لپ تاپ به دانش آموزان مددجوی کمیته امداد استان خبر داد و اظهار کرد: این لپ تاپ ها به همت موسسه خیریه بوتراب جمع آوری و اهدا شدند.

 

ملکپور با بیان اینکه موسسه خیریه بوتراب از موسسات فعال  استان در جذب خیرین بوده است، تصریح کرد: بیش از شش میلیارد ریال طی سال جاری به ایتام تحت پوشش این موسسه کمک شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بیش از 90 هزار نفر معادل شش درصد از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان حمایتی قرار دارند.

 

کد خبر 991494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha