جشنواره محیط زیستی کودک و نوجوان در لرستان برگزار می شود

فتحی بیرانوند از برگزاری جشنواره محیط زیستی ویژه کودک و نوجوان در استان خبرداد و گفت: نام نویسی نخستین جشنواره نقاشی محیط زیستی کودک و نوجوان استان آغاز شده است و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مهرداد فتحی بیرانوند»، امروز(21 آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره محیط زیستی ویژه کودک و نوجوان در راستای توسعه ادبیات کودک و نوجوان به منظور گسترش سواد محیط زیستی برگزار می شود.

 

مدیرکل محیط زیست استان لرستان افزود: این جشنواره در قالب نقاشی و با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی افزود: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به آدرس خرم آباد - میدان ۲۲بهمن- انتهای بلوار ولیعصر(عج)- اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و یا از طریق پست الکترونیکی این اداره کل به نشانی http://email.lorestandoe.ir ارسال کنند.

 

فتحی بیرانوند با تاکید بر اینکه بیش از ۲ اثر از هر شرکت کننده پذیرفته نمی شود گفت: آثار ارسالی نباید پیش از این در هیچ کتاب و مجله ای چاپ شده و یا در جشنواره ای حضور داشته باشند.

 

مدیرکل محیط زیست استان لرستان ادامه داد: شرکت کنندگان باید مشخصات کامل خود شامل سن، تحصیلات، نشانی و شماره تلفن را ضمیمه اثر نمایند و در نهایت ۲۹ دی همزمان با روز هوای پاک از پنج اثر برگزیده تقدیر خواهد شد.

 

 

کد خبر 992178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha