محفل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری ام‌البنین(س) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) هشتجین گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان در کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«معظمه کریمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان در کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) هشتجین تصریح کرد: این محفل معنوی با حضور مشتاقانه فعالان و اعضای این کانون روبرو شد و تلاش کرده ایم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

 

وی اعلام داشت: بیشتر برنامه های فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود تا این فعالیت ها متوقف نشود.

 

کریمی تاکید کرد: مشارکت در برنامه های «شنبه ها با کتاب»، «سه شنبه های تکریم» و «روح مقاومت» از دیگر فعالیت های است که با حضور فعالان و اعضای کانون صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) افزود: پروتال این کانون در سامانه های بچه های مسجد برای حضور قوی در رویداد ملی «فهما» به روز رسانی شده است و بازتاب فعالیت های این کانون در سامانه بچه های مسجد به صورت مداوم به اشتراک گذاشته می شود.

کد خبر 992522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha