جذب فرصت های سرمایه گذاری بستر رشد و توسعه است

دارایی نژاد با اشاره به اینکه جذب فرصت های سرمایه گذاری بستر رشد و توسعه استان است، گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال تحقق رسالت خود در راستای رشد تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بهروز دارایی نژاد» امروز(22 آبان) در جمع خبرنگاران، با اشاره به وجود طرح های نیمه کاره استان، اظهار داشت: جذب فرصت های سرمایه گذاری گامی مهم در راستای تحقق رشد و توسعه استان است.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن لرستان با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جذب فرصت های سرمایه گذاری در استان، گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال تحقق رسالت خود در راستای رشد تولید و اشتغال و شکوفایی صنعت است.

 

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از بانک های تخصصی  کشور و در راستای تحقق توسعه تلاش می کند، افزود: اولین گام جهت رفع موانع تولید، بررسی دقیق مسایل و معضلات صنعتگران و تلاش برای پاسخگویی به خواسته های آنان است.

 

دارایی نژاد بیان کرد: این اصل مهم با ارائه انواع خدمات بانکی از قبیل تسهیلات سرمایه ثابت، سرمایه در گردش، ضمانت نامه، اعتبار اسنادی و خدمات الکترونیک توسط بانک صنعت و معدن لرستان انجام می گیرد.

 

وی افزود: در این راستا از سال گذشته تاکنون تعداد ۶ واحد غیرفعال صنعتی استان توسط بانک صنعت و معدن لرستان از سال گذشته تاکنون احیا شده اند.

 

دارایی نژاد بیان کرد: این طرح های سرمایه گذاری جهت احیاء به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن لرستان ادامه داد: این بانک یکهزار و ۸۷۸ میلیارد ریال تسهیلات ایجادی و سرمایه در گردش از سال گذشته تاکنون به ۲۰ واحد صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط استان از جمله شرکت های کارخانجات دارویی بایر افلاک و  زاگرس پوش بروجرد پرداخت کرده است.

 

دارایی نژاد اظهار داشت: همچنین بر اساس سهمیه ابلاغی مبلغ ۲۶میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۷۰ نفر متقاضی وام نیز ازدواج پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این بسیاری از طرح‌های بزرگ استان شامل پتروشیمی، صنایع فروآلیاژ، فاز دامی شرکت داروسازی بایر افلاک، صنایع یخچالسازی و شرکت فورج سازان با ظرفیت اشتغال یکهزار نفر و مشارکت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن لرستان  اظهار داشت: طرح‌هایی چون مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا، سیمان سفید زاگرس و فاز انسانی شرکت بایرافلاک لرستان نیز با مشارکت بانک صنعت و معدن در دست اقدام هستند و در صورت بهره برداری، یکهزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کنند که این مهم سهم بسزایی در رفع مشکل بیکاری استان خواهد داشت.

 

کد خبر 992539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha