۴۲پروژه آموزشی در استان لرستان افتتاح شد

۴۲ پروژه آموزشی در قالب ۱۲۱ کلاس درس در استان لرستان امروز در استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  در آئین ویدئو کنفرانس افتتاح متمرکز ۱۵۵۰ پروژه آموزشی تربیتی و رفاهی سراسر کشور که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد،  ۴۲ پروژه آموزشی در قالب ۱۲۱ کلاس درس در ۹ شهرستان استان لرستان به بهره برداری رسید.



معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز(22 آبان)  در حاشیه این مراسم با تاکید بر اهمیت مدرسه سازی به عنوان محور توسعه ، اظهار داشت: توسعه فضای آموزشی و محرویت زدایی از این عرصه نیازمند همراهی خیران مدرسه ساز است.

 

«محمود ثمینی» با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز از محورهای اصلی  نهضت مدرسه سازی هستند، افزود: مشارکت و همیاری برای ساخت آینده جامعه کاری ارزشمند است و از اهمیت فراوانی برخوردار است.



وی با تاکید بر لزوم گسترش مشارکت عموم  مردم در امر مدرسه سازی، بیان کرد: ساختن مدرسه به عنوان ایجاد مسیر موفقیت برای نسل آینده، مورد تاکید است و همگان می‌توانند با اطلاع و مشارکت در طرح‌های جدید مدرسه سازی در این امر مهم، سهیم شوند.

 

ثمینی افزود: در این مراسم تعداد  ۴۲ پروژه در قالب ۱۲۱ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال در سطح استان لرستان توسط ریاست محترم جمهوری به بهره برداری رسید و تعداد ۳۲۱۱ دانش‌آموز لرستانی از این فضاهای آموزشی جدید، بهره مند خواهند شد.



گفتنی است، با افتتاح این تعداد پروژه در شهرستانهای الشتر، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، چگنی، خرم آباد، دورود، کوهدشت و نورآباد، حدود سیزده هزار و ۳۰۴ متر مربع به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

کد خبر 992547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha