اهدای سه هزار جلد کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به شهرداری شیراز

سهرابی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تا پایان سال در نظر دارد سه هزار جلد کتاب به کتابخانه «بهمن بیگی» و اتوبوس کتاب به شهرداری شیراز با هدف تقویت مسیر دانایی برای شهروندان شیرازی اهدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (شنبه 24 آبان) در آیین رونمایی از نخستین اتوبوس سیار کتاب با عنوان «مسیر دانایی» و گشایش کتابخانه عمومی و سالن مطالعه استاد «بهمن بیگی» به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: تلاش شهرداری و شهردار شیراز در حوزه فرهنگ و هنر و حمایت جدی از اجرای برنامه های فرهنگی قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به ویژه به مردم فرهنگ دوست شیراز افزود: شیراز با همکاری دستگاه های اجرایی همچون شهرداری شیراز موفق شد پایتختی کتاب کشور را نصیب خود کند.

وی اضافه کرد: در نختین هفته کتاب و کتابخوانی پایتختی کتاب شیراز شاهد اجرای برنامه های مختلف در فرهنگسراها افتتاح کتابخانه غنی استاد «بهمن بیگی» هستیم.

سهرابی تاکید کرد: راه اندازی و به بهره برداری رسیدن اتوبوس سیار کتاب به همت شهرداری شیراز در افزایش سرانه مطالعه مردم شهر شیراز نقش موثری دارد.

وی اعلام کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تا پایان سال در نظر دارد سه هزار جلد کتاب به کتابخانه «بهمن بیگی» و اتوبوس کتاب به شهرداری شیراز با هدف تقویت مسیر دانایی برای شهروندان شیرازی اهدا کند.

کد خبر 992988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha