حضور فعال در رویداد ملی ایران قوی مهمترین برنامه فهمای بام ایران است

مظاهری با تاکید بر استفاده از ظرفیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی، جريان سازی فرهنگی در بستر فضای مجازی برای اجرای طرح ملی ايران قوی را برنامه پيش روی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختياری در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (شنبه ۲۴ آبان) در جلسه شورای اداری ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری که در دفتر مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، اظهار داشت: حضور فعال در رویداد ملی ایران قوی را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده استان اعلام کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری ادامه داد: این استان همچنین استان معین «رواق کتاب» است و جریان سازی فرهنگی در این طرح در بستر فضای مجازی از مهمترین برنامه های این حوزه به شمار می‌رود.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی، جريان سازی فرهنگی در بستر فضای مجازی برای اجرای طرح ملی ايران قوی را برنامه پيش روی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختياری در سال جاری اعلام کرد.

 

مظاهری به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد کشور و احیای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی از مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری ادامه داد: تکریم فعالان حوزه کتاب وکتابخوانی شامل کتابداران، اعضای فعال کتابخانه، ناشران برتر حوزه فرهنگ و هنر مساجد، نویسندگان و مروجان کتابخوانی در قالب طرح ملی سه‌ شنبه‌ های تکریم کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های هفته کتاب چهارمحال و بختیاری است که باید انجام شود.

 

وی تقویت و شتاب در اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در کانون ها و کتابخانه های مساجد در استان و کشور را خواستار شد و افزود: پیگیری مطلوب این طرح در استان و کشور از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار گیرد.

 

کد خبر 993138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha