اجرای طرح پاییزه کتاب در ۱۷ کتاب فروشی همدان

احسانی گفت: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان در ۱۷ کتاب فروشی همدان با تخفیف ۲۰ درصدی برای مخاطبان اجرا می شود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه طرح پاییزه کتاب از 24 تا 30 آبان ماه در 17 کتاب‌فروشی همدان و دو کتاب‌فروشی ملایر اجرا می‌شود، گفت: کتب عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در این ایام با تخفیف 20 درصدی به فروش می رسد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، طرح پاییزه کتاب ۹۹ با شعار دانایی؛ مانایی از شنبه (۲۴ آبان ماه) کار خود را در 17 کتابفروشی عضو طرح همدان آغاز  کرده است و تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با تخفیف 20 درصدی خریداری کنند.

 

وی با بیان اینکه طرح پاییزه کتاب با هدف حمایت از کتاب فروشان اجرا می شود، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه از اهداف دیگر این طرح است.

 

احسانی با بیان اینکه در سال گذشته 245 عنوان كتاب در استان به چاپ رسیده است، یادآور شد: با توجه به محدودیت ها و گرانی کاغذ و صنعت چاپ، شاهد آمار خوبی در چاپ کتاب هستیم و در سال جاری نیز با وجود همین محدودیت‌ها 188 عنوان کتاب منتشر شده است.

 

کد خبر 993215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha