اهدای ۵۰۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

سردار اکبری با اشاره به اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری طی سال جاری، گفت: تاکنون ۵۵ میلیارد ریال برای تأمین این جهیزیه ها از محل کمک های مردمی و رزمایش مواسات هزینه شده است.

سردار «علی ‌محمد اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای آغاز رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه مردم چهارمحال و بختیاری حضور پرشوری در کمک رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا داشتند.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از جمع آوری بیش از 670 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از ابتدای رزمایش مواسات تا امروز در استان خبر داد و افزود: این کمک ها با شناسایی نیازمندان واقعی بین آن ها توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری طی سال جاری، گفت: تاکنون 55 میلیارد ریال برای تأمین این جهیزیه ها از محل کمک های مردمی و رزمایش مواسات هزینه شده است.

 

سردار اکبری با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی تأمین جهیزیه برای خانواده های کم درآمد و محروم بسیار سخت شده است، اظهار کرد: تشکیل زندگی مشترک برای جوانان اهمیت بالایی در جامعه دارد و همه باید در این راستا کوشا باشند.

 

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اهدای جهیزیه به نوعروسان در طرح های مختلف خیری خبر داد و تصریح کرد: این جهیزیه ها به نوعروسان خانواده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و نیازمندان استان اهدا می شود.

 

کد خبر 994054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha