برگزاری هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی درمحل فرمانداری برگزار گردید.

دراین جلسه نسرین توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری با تشریح اقدامات و پیگیری مصوبات افزود: بررسی مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی و تسریع در حرکت چرخه اقتصادی با هدف حمایت از تولید و اشتغال موضوعی است که باید بصورت مداوم و مستمر از سوی اعضاء پیگیری گردد .
وی افزود : حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است و باید برای حفظ عملکرد و ارتقاء میزان تولید و افزایش کیفیت محصولات داخلی و حمایت از آن  تلاش کرد لذا رونق بیشتر تولید و افزایش اشتغال جز برنامه های اولویت دار این کارگروه می باشد .
در ادامه حسن میرزایی ریاست اداره صمت شهرستان ورامین و دبیر جلسه عنوان نمود : ما روی موضوع بحث تامین نیازمندی‌ها و تامین مواد اولیه برخی واحد ها پیگیری‌های مستمری انجام می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم این اهداف را به خوبی به نتیجه برسانیم .
در این جلسه، مشکلات 7 واحد تولیدی ، اعم ازتقسیط مالیات و بیمه، تامین سرمایه در گردش، عدم وصول مطالبات و اعطای تسهیلات با بهره کم، عدم همکاری برخی از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها از سوی نمایندگان واحدهای تولیدی حاضر دراین جلسه مطرح  و روسای دستگاه های مربوطه نسبت به رفع این مشکلات نکاتی را بیان نمودند که پس از بررسی ، مصوبات لازم برای رفع مشکلات به تصویب رسید .

کد خبر 994374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha