کمک مؤمنانه کانون سجادیه آمل با عنوان«ویزیت مهربانی» به بیماران نیازمند ارائه می شود

بناگر به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در جهت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها هفته بسیج در قالب ویزیت رایگان با عنوان« ویزیت مهربانی»به بیماران تحت پوشش مرکز نیکوکاری سجادیه ارائه می‌شود.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که این ویروس منحوس برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی که با تجمع مردم همراه است ایجاد کرده در سه محور به‌صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این هفته برنامه‌هایی نظیر برگزاری مسابقات ورزشی (زمین ورزشی شهدای سجادیه ساعت 9صبح)، اکران فیلم(با محوریت هفته بسیج)، برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسن عسکری(ع) و برگزاری مراسم شهادت حضرت معصومه(س) در هفته بسیج برگزار می‌شود.

 

وی از اجرای طرح «یکشنبه‌های شهدایی» در روز یکشنبه 2آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: طرح «یکشنبه‌های شهدایی» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل چند سالی است که باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی می‌شود و با توجه به شیوع کرونا این طرح از مسجد خارج‌شده و درب منازل شهدا به‌صورت روضه‌خوانی و قرائت وصیت‌نامه شهدا با استقبال پرشور مردم اجرا می‌شود که در محرم امسال نیز باقوت اجرا شد.

 

بناگر به برنامه‌ریزی برای اجرای گشت رضویون در منطقه سجادیه آمل اشاره کرد و افزود: این گشت با همکاری بچه‌های مسجد روز سه‌شنبه 4آذرماه سال جاری باهدف ارتقای امنیت عمومی و بررسی معضلات اجتماعی اجرایی می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه مجازی ویژه گرامیداشت هفته بسیج با عنوان «من و شهید کشورم» خبر داد و افزود: این مسابقه باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد.

 

بناگر یادآور شد: گروه سنی 7-14سال می‌توانند دل گویه‌های خود با موضوع ایثار و شهادت را به‌صورت یک فیلم یک‌دقیقه‌ای از طریق فضای مجازی به شماره تماس 09301207514 واتس آپ نمایند.

 

وی همچنین به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در جهت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها هفته بسیج در قالب ویزیت رایگان با عنوان « ویزیت مهربانی» به بیماران تحت پوشش مرکز نیکوکاری سجادیه ارائه می‌شود.

 

بناگر بیان کرد: بیماران نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری سجادیه جمعه 7آذرماه با حضور در مسجد امام سجاد( ع) آمل توسط پزشکان عمومی و متخصص ویزیت رایگان خواهند شد.

 

وی بابیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج به همت هیئت‌امنا مسجد، مرکز نیکوکاری سجادیه،هیئت خادم السجاد(ع)، کانون فرهنگی هنری سجادیه، کانون فرهنگی تبلیغی سجادیه و پایگاه بسیج چهل شهید و ساجدین برگزار می‌شود، اظهار کرد: پنجشنبه 6آذر آئین عطرافشانی گلزار شهدا روستای رشکلا، بوران و تجدید بیعت با شهید مدافع حرم روح‌الله صحرایی با حضور بچه‌های مسجد انجام می‌پذیرد.

 

 

کد خبر 994634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha