کشف بیش از دو تُن انواع مواد مخدر طی سال جاری در چهارمحال و بختیاری

سردار امان اللهی با اشاره به کشف بیش از دو تُن انواع مواد مخدر طی سال جاری، ادامه داد: در رابطه با این کشفیات تاکنون ۲۳ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شده اند.

سردار «منوچهر امان‌ اللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر از وظایف مهم نیروی انتظامی است زیرا مواد مخدر منشا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 193 کیلوگرم تریاک طی دو روز گذشته در استان خبر داد و افزود: در اجرای این عملیات باند هشت نفره توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

 

وی همچنین از توقیف پنج دستگاه خودرو پس از کشف این محموله خبر داد و اظهار کرد: دستگیری کسانی که در ارتباط با این پرونده بوده اند نیز در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

 

سردار امان اللهی با بیان اینکه در هشت ماه ابتدایی سال جاری تعداد دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نسبت به هشت ماه اول سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در میزان کشفیات مواد مخدر نیز شاهد افزایش سه درصدی در این مدت بوده ایم.

 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف بیش از دو تُن انواع مواد مخدر طی سال جاری، ادامه داد: در رابطه با این کشفیات تاکنون 23 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شده اند.

 

وی از شناسایی مناطق آلوده چهارمحال و بختیاری از نظر توزیع و مصرف مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به طور شبانه روزی در حال رصد این مناطق بوده و با افراد متخلف با جدیت برخورد می شود.

 

کد خبر 995147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha