اجرای طرح ملی «رواق کتاب» دسترسی جوانان به کتاب را تسهیل می کند

شریفی بابیان اینکه اجرای طرح ملی «رواق کتاب» دسترسی جوانان به کتاب را تسهیل می کند گفت: اجرای «رواق کتاب» و طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» به عنوان یک ایده موفق می تواند در برنامه های فرهنگی هنری کشور معرفی و تعریف شود.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اجرای طرح «رواق کتاب» و طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» به عنوان یک ایده موفق می تواند در برنامه های فرهنگی هنری کشور معرفی و تعریف شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای طرح ملی «رواق کتاب» دسترسی جوانان به کتاب را تسهیل می کند.

 

وی ابراز کرد: این اتفاق از این جهت قابل اهمیت است که ما دسترسی مردم و جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به کتاب تسهیل می کنیم.

 

شریفی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان ها، نهادهای کتابخانه های عمومی و سایر دستگاه های فرهنگی به عنوان بخش دولتی و نیمه دولتی می توانند در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این امر، از این طرح حمایت مستمر و ویژه ای داشته باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم کتابخوانی را به بهترین شکل ممکن نهادینه کنیم و اگر بخواهیم این اتفاق به صورت مستمر ادامه پیدا کند بهترین شکل آن حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» است.

 

وی یادآور شد: همه مسئولین فرهنگی چه در استان و چه در سطح کشور باید به کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» کمک کنیم چراکه این امر یک فرصت و یک اتفاق میمون است که باید بهترین بهره را از آن ببریم و بعد از همه این حمایت ها در کمترین زمان ممکن شاهد ثمره و رشد کتاب و کتابخوانی در سطح ملی خواهیم بود.

 

کد خبر 995812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha