رواق و شبستان های امامزادگان در ساعت محدودی از روز به روی زائران باز است/ توزیع بسته های معیشتی با همکاری بسیج

حجت الاسلام نوروزپور با اشاره به اینکه رواق، شبستان و ضریح های امامزادگان در موج سوم بحران کرونا فقط در ساعتی محدودی از روز به روی زائران گشوده است،گفت:طی ابلاغیه ای به ادارات اوقاف استانها تاکید شده است که در زمینه با مصوبات ستاد کرونا هماهنگ باشند.

حجت الاسلام«محمد نوروزپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه صحن امامزادگان و بقاع متبرکه در موج سوم بحران کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعات محدودی با  رعایت دستورالعمل های بهداشتی به روی مردم باز است، گفت: در موج سوم کرونا نمازهای جماعت و سخنرانی در امامزادگان برپا نمی شود.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: رواق، شبستان و ضریح های امامزادگان در موج سوم بحران کرونا فقط در ساعت محدودی از روز به روی زائران گشوده می شود و طی ابلاغیه ای به ادارات اوقاف استانها تاکید شده است که در زمینه با مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ باشند.

 

حجت الاسلام نوروزپور با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی همچنان در امامزادگان و بقاع متبرکه همچنان ادامه دارد، گفت: تولید و توزیع ماسک برای مردم مناطق حاشیه نشین و محروم، توزیع بسته های ارزاق و غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن مقدس همچنان استمرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و قرآنی امامزادگان در این شرایط از طریق فضای مجازی دنبال می شود، اضافه کرد: برنامه ریزی شده است که در شب ولادت امام حسن عسکری(ع) و وفات حضرت معصومه(س) درامامزادگان شاخص استانها برنامه سخنرانی انجام و از طریق فضای مجازی و شبکه های استانی صدا و سیما این برنامه ها پخش شود.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین از توزیع بسته های از توزیع بسته های حمایتی با هدف حمایت از نیازمندان در ایام هفته بزرگداشت بسیج با استفاده از عواید موقوفات و مشارکت خیران خبر داد و گفت: بسته های حمایتی با هماهنگی پایگاههای بسیج در هفته بسیج با هماهنگی امامزادگان درحال توزیع است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 995813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha