آماده سازی ۶۸ نمایشنامه ویژه مربیان تئاتر بچه های مسجد

زارعی با اعلام خبر آماده سازی ۶۸ نمایشنامه ویژه مربیان تئاتر بچه های مسجد گفت: تبلور هنر متعهد از راهبردهای شکل گیری تئاتر بچه های مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « کوروش زارعی» طی نشستی که یکشنبه ۲ آذر با حضور مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و رئیس حوزه هنری این استان برگزار شد گفت: تئاتر بچه های مسجد جریان پویا و هدفمند براساس تعهد و تقوا است. 

 

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت تئاتر بچه های مسجد و تقویت آن با همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تبلور هنر متعهد از راهبردهای شکل گیری تئاتر بچه های مسجد است.

 

وی با بیان اینکه امروزه کانون های فرهنگی هنری مساجد کارکردهای موثری در حوزه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ... دارند بیان کرد: همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور تقویت تئاتر بچه های مسجد یکی از راهبردهای احیاء کارکردهای مسجد است.

 

 

بچه های مسجد یک جریان مردمی هدفمند و جریان ساز انقلابی است

 

به گفته این هنرمند برجسته عرصه تئاتر، جریان انقلاب اسلامی با محوریت مسجد فرصت شناخت هنر متعهد و تقویت آن را ایجاد کرد و امروز با بهره مندی از پتانسیل موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانیم هنر تئاتر را تقویت و رشد دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد یک جریان مردمی هدفمند و جریان ساز است تا در روند برپایی تئاتر هنر متعهد را نشان دهد و زمینه پروش هنرمند متعهد گردد.

 

وی با بیان اینکه تئاتر قاب دوستی نوشته محمد فتحی از جمله ۶۸ متن نمایشی است که در قالب جشنواره تئاترمان و گلدسته ها نوشته شده است، که مجموعه این آثار چاپ و به دست مربیان تئاتر مساجد می رسد. 

 

 

 

 

کد خبر 996003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha