فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر امروز در گلستان/ بارش برف در ارتفاعات

داداشی از فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر امروز در آسمان استان گلستان خبر داد.

«نوربخش داداشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طی روزهای گذشته سامانه سرد و بارشی استان گلستان را فرا گرفت که با کاهش دما همراه بود طوری که حداقل دما در شب گذشته در استان گلستان بین دو تا ۶ درجه سانتیگراد بوده است.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: در روز گذشته حداکثر دما در استان گلستان زیر ۱۳ درجه سانتی گراد بود که این نشان می دهد روز سردی را سپری کردیم.

 

وی بیان کرد: کاهش محسوس دما در صبح امروز ناشی از صاف شدن هوا است که البته این صاف شدن هوا موقتی است.

 

داداشی تاکید کرد: سامانه جدید بارشی نیز در امتداد همان سامانه بود و از عصر امروز مجدد آسمان استان گلستان ناپایدار می شود و با وزش باد و بارش باران همراه خواهد بود، همچنین در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

 


مدیرکل هواشناسی گلستان اضافه کرد: این سامانه بارشی تا حدود قبل از ظهر فردا در استان گلستان ادامه خواهد داشت و بارندگی این سامانه بارشی بیشتر از بارندگی ۲۴ ساعت گذشته است و  بارش برف در ارتفاعات، کاهش دید و مه آلود بودن نقاط کوهستانی را به همراه خواهد داشت.

 

وی متذکر شد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و بارش برف در ارتفاعات به مردم گلستان توصیه می کنم در عبور و مرور به ویژه در نقاط کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

کد خبر 996345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha