۷ مسجد جدید در گیلان افتتاح می‌شود

عبد الله پور از تحویل ۱۱۴ مسکن محرومین در گیلان همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: همزمان با پنجمین روز از این هفته، هفت مسجد جدید در استان افتتاح می‌شود.

سردار «محمد عبدالله پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه پنجمین روز از هفته بسیج «بسیج ولایی، انقلابی و تمدن‌ساز » نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: بسیج و سپاه همواره در کنار محرومین است.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افتتاح ۱۱۴ مسکن محرومین از جمله برنامه‌های هفته بسیج است گفت: این تعداد مسکن در هفته بسیج به محرومین و مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود.


عبدالله‌پور به برنامه‌های چهارمین روز از هفته بسیج در گیلان اشاره و تصریح کرد: افتتاح هفت مسجد که مورد بازسازی قرار گرفته بودند، راه‌اندازی هشت پایگاه بسیج، توزیع بسته‌های معیشتی در سراسر استان،‌ برگزاری مسابقه ورزشی اصحاب رسانه از اهم برنامه‌ها در چهارمین روز هفته بسیج در گیلان است.


وی ادامه داد: همچنین رزمایش مواسات بسیج کارمندان گیلان عصر امروز در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس برگزار می‌شود.

 

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه علمی کردن کشاورزی و چای در آستانه اشرفیه، افتتاح تولید کارگاه ماسک در آستارا و پخش فیلم پرواز ممنوع در حوزه مقاومت خشکبیجار از دیگر برنامه‌های امروز است.

 

کد خبر 996604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha