حضرت معصومه(س) وارث معارف انبیاء و اولیای الهی است

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه عبادت و زهد، پارسايي و تقوا، راستگويي و بردباري، استقامت در برابر ناملايمات، بخشندگي و پاکدامني و نيز ياد خدا از صفات برجسته حضرت فاطمه معصومه(س) بود، گفت: حضرت معصومه(س) وارث معرفت انبیاء و اولیای الهی است.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه(س) در محيطي پرورش يافت که پدر، مادر و فرزندان، همه به فضايل اخلاقي آراسته بودند، عبادت و زهد، پارسايي و تقوا، راستگويي و بردباري، استقامت در برابر ناملايمات، بخشندگي و پاکدامني و نيز ياد خدا از صفات برجسته حضرت فاطمه معصومه(س) بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) از سلسله انبیاء و ائمه اطهار(ع) است و این بانوی کریمه دارای شخصیت معنوی بالا و علم لدنی است، حضرت معصومه(س) گنجینه علم و سرشار از علم الهی و قرآنی بود که در زمان حیات خود به سوالات زیادی که از ایشان شد با استفاده از علم الهی پاسخ داد.

 

وی اظهارکرد: وجود مبارک کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(ع) در سلسله جلیله انبیاء و اولیا قرار دارد، یعنی وقتی انبیا(ع) سلسله شان به پایان رسید و اولیای الهی (یعنی ائمّه معصومین) سلسله شان به پایان رسید و نوبت به شاگردان ممتاز ائمه رسید و نوبت به اصحاب خاص ائمه رسید، می بینید وجود مبارک فاطمه معصومه(س) به عنوان یکی از شاگردان نمونه ائمه (ع) و یکی از اصحاب خاص ائمه(ع) مطرح است و وارث همان معارف است.

 

ابدالی تکلو با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه‌(س) الگوی مناسب برای همه دختران و بانوان در طول تاریخ است؛ شخصیتی که تاکنون ناشناخته مانده است، ادامه داد: حضرت معصومه(س) مظهر کرامت و فضایل اخلاقی و شفیعه روز محشر هستند.

کد خبر 997310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha