گفتمان حضرت معصومه(س)گفتمان دینداری و حمایت از امام زمان(عج)است

حجت الاسلام علیزاده در مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت معصومه(سلام الله) گفت: گفتمان حضرت معصومه، گفتمان دینداری و حمایت از امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ستار علیزاده» در مراسم گرامیداشت وفات حضرت معصومه(سلام الله) در آستان سید محمد سفید آستانه لنگرود گفت: قم به برکت هجرت حضرت معصومه(سلام الله) پایگاه نشر معارف اسلامی شده است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان قم را پایگاه فقه و فقاهت و نشر معارف دانست و افزود: خدماتی که از انقلاب در کشور اتفاق می افتد و حمایتی که از مظلومان عالم و کرامت بشری به برکت انقلاب اسلامی صورت می گیرد، مدیون سفر الهی حضرت معصومه(سلام الله) به قم است.

 

وی خاطرنشان کرد: سفر حضرت معصومه به ایران لطف و عنایت خدا بود.

 

علیزاده با بیان اینکه سفر حضرت معصومه(سلام الله) به قم را نباید احساسی دید، گفت: این سفر، حرکتی سیاسی و بصیرت افزا برای جریان انقلابی و شیعی بود.

 

وی اذعان کرد: حضرت معصومه(سلام الله) یک انقلابی ولایی به تمام معنا در دفاع از اسلام و انقلاب اهل بیت بود.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان اقدام مهم دیگر حضرت معصومه(سلام الله) را زمینه سازی تبلیغ معارف اسلامی خواند و گفت: اگر سفر حضرت معصومه(سلام الله) به ایران نبود، حوزه علمیه قم نبود و علمای دیروز و امروز تربیت نمی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه گفتمان حضرت معصومه(سلام الله)، گفتمان دینداری و حمایت از امام زمان است، تاکید کرد: انتظار حضرت معصومه(سلام الله) از ما، حمایت از ولایت و جبهه انقلاب است.

 

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: جنس حرکت و هجرت حضرت معصومه(سلام الله) پیوستگی فکری،  قلبی و عملی با ولایت است.

کد خبر 997473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha