مرحله سوم رزمایش مواسات در بندر آستارا آغاز شد

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: در آخرین روز از هفته بسیج مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه آستارا آغاز شد.

حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(پنجشنبه، ۶ آذر) در حاشیه آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در محل سالن ورزشی صالحین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات به تاسی از سیره نبی مکرم اسلام و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در آستارا آغاز شد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه در این مرحله ۸۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس توزیع می شود، افزود: این بسته های غذایی و بهداشتی را پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت امناءهای مساجد و خیرین تهیه کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: ارزش ریالی بسته های غذایی و بهداشتی در مجموع ۱۶۰ میلیون تومان است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: هدف از اجرای این رزمایش، خدمات ‌رسانی اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و حمایت از خانواده‌های آبرومند است.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه مردم و خیرین آستارایی همیشه در کارهای خیرخواهانه پیشگام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: عرصه، عرصه جهاد است و در شرایطی که افراد نیازمند جامعه به علت کرونا دچار مشکلاتی شده‌اند، باید افراد خیر همانند گذشته به میدان عمل بیایند و دست افراد نیازمند را بگیرند.

کد خبر 997524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha