ایران اقدامات تلافی جویانه سختی در برابر ترور دانشمند هسته ای کشور در پیش می گیرد

کنعانی مقدم با بیان اینکه خصلت رژیم صهیونیستی ترور شخصیت ها و سرداران مقاومت است گفت: جمهوری اسلامی اقدامات تلافی جویانه سختی در برابر ترور دانشمند هسته ای کشور در پیش می گیرد.

«حسین کنعانی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده در روز گذشته گفت: از سه منظر این ترور قابل تحلیل است، ابتدا اینکه خصلت رژیم صهیونیستی ترور و اقدامات تروریستی خصوصا علیه دانشمندان هسته ای ایران و همچنین ترور سرداران خط مقدم مقاومت است که در این رابطه شاهد ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده بودیم.

 

دبیر کل حزب سبز افزود: این اقدامات تروریستی حاکی از آن است که این رژیم به دنبال تروریسم دولتی در جهان است و بسیاری از سران جنبش مقاومت را در دنیا به شیوه ترور از میان برداشته است.

 

کارشناس مسائل سیاست خارجی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و ائتلاف عربی – عبری مستاصل از آن هستند که جلوی قدرت ایران و مقاومت را بگیرند؛ به همین دلیل دست به ترورهای مختلف می زنند و ریسک تمام اقدامات خلاف حقوق بشر و بین الملل را می پذیرند. آنها می دانند در جبهه های رودررو قادر به مقابله با ایران و مقاومت نیستند، به همین دلیل دست به ترور شخصیت ها می زنند.

 

کنعانی مقدم تصریح کرد: از منظر سوم معتقدم ترامپ در آمریکا می خواهد کاخ سفید را بر سر بایدن ویران کند و بعد آنجا را ترک کند؛ به همین دلیل به دنبال ماجراجویی و اقدامات تروریستی در منطقه است. ترامپ به دنبال راه انداختن یک جنگ قبل از ترک کاخ سفید در منطقه و مجبور کردن بایدن به قبول شرایطی که خود تعیین می کند است، تا به ناچار آن را به نماینده سیاست خارجی آمریکا بقبولاند و خط مشی سیاست خارجی را مشخص کند.

 

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: این احتمال وجود دارد که ائتلاف عربی عبری در این دو ماهه باقیمانده دست به اقدامات ماجراجویانه و احمقانه ای بزند و جنگی را در منطقه به راه بیندازد تا از سوی دیگر بایدن دستش در پوست گردو بماند و نتواند اقدام خاصی را انجام دهد.

 

وی در مورد عکس العمل ایران در مقابل ترور شخصیت ها و دانشمندان کشور گفت: کاملا روشن است که جمهوری اسلامی ایران پس از آنکه تحقیقاتش در مورد عوامل و کسانی که از این ترور حمایت کردند، مشخص می شود، اقدامات انتقام جویانه سختی را در پیش دارد و این بار به این صورت نیست که فقط عوامل اجرایی ترور محاکمه و اعدام شوند بلکه اقدامات تلافی جویانه در تل آویو و هیفا انجام می شود و سران رژیم صهیونیستی هدف انتقام گروه های مقاومت قرار می گیرند؛ شکی در این اقدام نیست، باید منتظر فرصت و زمان مناسب باشیم تا این اقدام صورت گیرد.

 

کد خبر 997791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha