۷ کپسول اکسیژن از محل درآمد موقوفات به بیمارستان طبس اهدا می شود

امینی نسب با بیان اینکه هفت کپسول اکسیژن از محل درآمد موقوفات به بیمارستان طبس اهدا می شود، گفت: در این خصوص اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیون تومان هزینه شده است.

«علی امینی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در قالب کمک های مومنانه و دلجویی از پرسنل بیمارستان ها با کمک اوقاف و امور خیریه در تمامی شهرستان ها از جمله طبس اجرایی می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی هفت کپسول اکسیژن از محل درآمد موقوفات طبس خریداری شده است، افزود: حدود ۱۷میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

 

وی با اشاره به بحث توزیع بسته های غذایی در طرح شهید سلیمانی گفت: در این راستا ۱۰۰بسته غذایی با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیون تومان بین نیازمندان توزیع می شود که شامل مواد غذایی برنج، روغن، قند، ماکارونی و حبوبات است.

 

امینی نسب در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به دنبال این هستیم تا تعدادی پک بهداشتی نیز از محل درآمد موقافت تهیه و بین نیازمندان و محرومان طبسی توزیع کنیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس به هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: هدف این است که یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی بداریم و به سخن مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان لبیک بگوییم.

 

وی در پایان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج نیز بحث توزیع نان صلواتی را در دستور کار داشتیم و حدود ۵۰۰ قرص نان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع کردیم.

کد خبر 997804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha