کاهش ۴۰ درصدی تردد  با اعلام محدودیت های هوشمند کرونا  در گلستان

حق شناس از کاهش ۴۰ درصدی تردد در زمان اعلام محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر(شنبه 8 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از همکاری مردم در طول 9 ماهه گذشته و کسبه و اصناف به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها تشکر می کنیم و امیدواریم با رعایت این پروتکل ها شاهد کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: پس از محدودیت های هوشمند مقابله و پیشگیری با کرونا نشان می دهد که بار بستری بیماران مقداری کمتر شده است و گرچه هنوز برای نتیجه گیری زود است و باید منتظر باشیم و آثار این محدودیت ها را در هفته های آینده ببینیم.

 

حق شناس بیان کرد: در طول این هفته نیز مانند هفته گذشته محدودیت های فعالیت کسبه و اصناف به جزو مشاغل گروه یک ادامه دارد و ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز برای خودروهای غیربومی و همچنین خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز وجود دارد.

 

وی به محدودیت های تردد از ساعت 21 تا چهار صبح نیز اشاره کرد و گفت: گزارش ها حاکی از آن است که در شهرهای قرمز بیش از 40 درصد و در دیگر شهرها نیز نزدیک به 40 درصد تردد کاهش یافته است.

 

استاندار گلستان در خصوص تعطیلی دستگاه های اجرایی، تاکید کرد: دستورالعمل ابلاغی به مفهوم تعطیلی کامل و مطلق یک دستگاه اجرایی نیست و دستگاه های اجرایی در شهرهای قرمز با کمتر از یک سوم ظرفیت می توانند به فعالیت های ضروری خود بپردازند.

 

کد خبر 998022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha