۷۹ مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد / ۳ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۷۹ مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در استان ایلام گزارش شده است، گفت: هم استانی های عزیز همچنان باید در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۸ آذر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته  به تعداد ۲۲۳۶۰ نفر  افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و بر این اساس تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۵۷۳ نفر در استان است.

 

وی با بیان اینکه  از ۳ مورد فوتی امروز ۱ مورد مربوط به شهرستان دره شهر، ۱ مورد مهران و ۱ مورد آبدانان است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز ۲۳۹ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و تحت درمان و مراقبت های پزشکی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام  ۴۲ نفر، در شهرستان  آبدانان ۱۱ نفر، در شهرستان چرداول ۳ نفر، در شهرستان مهران ۱۱ نفر، در شهرستان بدره ۴ نفر، در شهرستان  ملکشاهی ۴ نفر و در شهرستان  هلیلان ۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

 

کریمیان با اشاره به اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نقش مهمی در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا دارد، ابراز کرد: در حال حاضر مهم ترین راه مبارزه با کرونا قطع زنجیره این ویروس منحوس بوده که  لازمه آن رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در امکان شلوغ و ترددهای غیرضروری از سوی مردم دارد.

 

 

کد خبر 998042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha