آماده باش  سفارت های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان پس از تهدید ایران به انتقام

یک شبکه رژیم صهیونیستی از آماده باش سفارت های این رژیم در مناطق مختلف جهان پس از تهدید ایران به انتقام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القبس، شبکه 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی سفارت های خود را در سراسر مناطق مختلف جهان به دلیل نگرانی از اقدام تلافی جویانه از سوی ایران به حالت آماده باش درآورده است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این وزارتخانه درباره مسایل امنیتی مربوط به نمایندگان خود در خارج از این رژیم اظهارنظر نمی کند.

 

رسانه های صهیونیستی با اشاره به بازنشرتوئیت «یوسی ملمن» روزنامه نگار اسرائیلی از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا درباره ترور «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران، گزارش دادند: بازنشر این توئیت نشان می دهد که این ترور کار مشترک آمریکایی- اسرائیلی است.

 

محسن فخری زاده مهابادی در سال 1336 در ایران متولد شد. وی یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که نامش در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان از سوی نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» درج شده بود. شهید فخری زاده هدف شماره یک رژیم صهیونیستی بوده است. به طوری که موساد یک بار دیگر اقدام به ترور وی کرده بود، اما این ترور نافرجام مانده بود.

 

شهید فخری زاده در عصر روز جمعه هفتم آذر 1399 در شهر آبسرد در شهرستان دماوند ترور شد. یک خودروی نیسان کنار خودروی فخری زاده منفجر شده است و پس از آن تروریستها از داخل یک خودرو به سمت خودروی حامل وی شلیک کردند که در جریان این درگیری، وی به شهادت رسید.

کد خبر 998052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha