رزمایش طرح سپهبد شهید سلیمانی در بندر آستارا برگزار شد

رزمایش خودرویی و موتوری طرح شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی در بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آستارا، «بهزاد قنبری» امروز(شنبه، ۸ آذر) در حاشیه رزمایش خودرویی و موتوری طرح شهید سلیمانی گفت: باید با هم‌افزایی ادارات و نهادها در قالب طرح شهید سلیمانی بتوانیم در کنترل و مدیریت کرونا ویروس به نتایج خوبی برسیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در سه محور فرماندهی قرارگاه(فرمانداری)، جانشینی(بهداشت و درمان) و فرماندهی عملیات(سپاه و بسیج) اجرا می‌شود، افزود: رفتارها تا امروز به شکل دفاعی بوده و از امروز به جنگ تمام عیار با این ویروس منحوس می‌رویم.

 

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی به صورت محله به محله و خانه به خانه انجام می‌شود، تصریح کرد: شناسایی افراد مبتلا به کرونا و آموزش خانواده‌ها از اهداف اجرای این طرح است.

 

قنبری با بیان اینکه در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی ۹۰ تیم پنج نفره از پایگاه‌های مقاومت بسیج و ۵۰ تیم از شبکه بهداشت و درمان همکاری دارند، گفت: ۱۱ تیم چهار نفره نیز از جمعیت هلال احمر در اجرایی طرح مذکور مشارکت دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره فعالیت ۲ گروه ۱۵ نفره تخصصی در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی در طی ۱۰ الی ۱۵ روز در سطح شهرستان آستارا اجرا می شود.

 

 «عباس صابر» نیز در حاشیه رزمایش اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهارکرد: طرح شهید سلیمانی با هدف غربالگری مبتلایان به کرونا و به صورت محله به محله و خانه به خانه اجرا می شود.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: در اجرای طرح مذکور همه دستگاه ها و نهادهای دولتی به عنوان پشتیبان مشارکت دارند.

 

وی تصریح کرد: عملیات طرح شهید سلیمانی توسط سپاه اجرا شده و پشتیبانی تخصصی را شبکه بهداشت و درمان انجام می دهد.

 

صابر با بیان اینکه در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج برای شناسایی مبتلایان به کرونا بهره گرفته می شود، خاطرنشان کرد: پس از شناسایی مبتلایان به کرونا اقدامات درمانی و حمایتی از مبتلایان انجام می شود.

کد خبر 998064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha