امدادرسانی به ۷۲۹ آسیب‌دیده متاثر از بارش باران در خوزستان

خدادادی از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر خوزستان به ۷۲۹ آسیب‌دیده متاثر از بارش شدید باران از ابتدای آذر ماه تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (شنبه 8 آذر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به شدت بارش باران در برخی از مناطق شمالی استان خوزستان از ابتدای آذرماه تاکنون اظهار کرد: در این بازه زمانی ۷۲۹ آسیب‌دیده متاثر از بارش‌های شدید باران در شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان، هفتکل، شوشتر و باغملک توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان امدادرسانی شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: ۱۵ تیم عملیاتی وظیفه امدادرسانی به ۱۸۲ خانوار متاثر از بارش‌های شدید باران را بر عهده داشتند و اقلامی شامل ۵۰۲ تخته پتو، ۳۵۵ تخته موکت، ۶۶۳ کیلوگرم نایلون پوششی، ۲۶ دستگاه چادر، ۹۶ شعله والور، ۸۷ کلمن آب توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین اقلام غذایی و بهداشتی شامل ۹۵۰ کیلوگرم برنج، ۲ هزار و ۸۸ قوطی کنسروجات، یک هزار و ۲۰ کیلوگرم حبوبات، ۵۳۴ کیلوگرم روغن، ۲۰۰ کیلوگرم خرما و ۵۰ کیلوگرم چای به همراه یک هزار و ۱۸ بسته پودرلباسشویی و صابون نیز در بین افراد توزیع شده است.

 

خدادادی عنوان کرد: ۱۳۳ نفر نیز در این مدت اسکان یافته‌اند و متاسفانه ۹ باب منزل مسکونی روستایی در شهرستان‌های ایذه و باغملک تخریب شده است.

 

وی با اشاره به تداوم بارش‌ها در استان خوزستان بار دیگر از آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی و به حالت آماده‌باش درآمدن تمامی شعب جمعیت هلال احمر در استان خوزستان خبر داد.

 

کد خبر 998089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha