شهید «فخری زاده» شهید استقلال، اقتدار و عزت ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهید «فخری زاده» یکی از بزرگ مردانی است که از ذخایر انقلاب و یکی از شاگردان امام و رهبری به شمار می رود، گفت: این شهید، شهید استقلال، اقتدار و عزت ایران اسلامی به شمار می رود.

آیت الله «ابوالقاسم یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص ترور شهید «فخری زاده» اظهارکرد: این حادثه نشان داد دشمن پیشرفت های علمی به ویژه پیشرفت های هسته ای و پزشکی در حوزه کشف دارو ما را رصد می کند و می دانسته این شهید در این حوزه ها نقش مهمی داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه این شخصیت ها، ایران را مقتدر و پرقدرت نگه داشته اند و دشمن با علم به این مهم همواره قله های قدرت ما را نشانه گرفته است، بیان کرد: البته ایران اسلامی از این نیروهای متخصص کم ندارد و راه این شهدا کم رنگ نمی شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهید «فخری زاده» یکی از بزرگ مردانی است که از ذخایر انقلاب و یکی از شاگردان امام و رهبری به شمار می رود، افزود: این شخصیت بلندمرتبه در دوران انقلاب رشد کرده و تربیت شده است.

 

وی با اذعان بر این مطلب که اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم نباید به بیگانه تکیه کنیم، که این شهدا به این مهم کاملا واقف بودند، گفت: این شهدا از جمله شهید فخری زاده، شهدای استقلال، اقتدار و عزت ایران اسلامی به شمار می روند.

 

آیت الله یعقوبی افزود: قطعا که دشمن نمی خواهد ما مقتدر باشیم و دانش هایی که تا کنون فتح نشده، به دست دانشمندان ایرانی فتح شود لذا ضربه هایی به ما می زند و به خیال خام خود، به موفقیت رسیده است.

 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در صورتی که این شهید یک شخص نیست بلکه یک جریان و تفکر است و قطعا چندین متخصص مانند خود را تربیت کرده است.

 

وی با اشاره به ترور شهید تهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی با طرح این سئوال که مگر با شهادت حاج قاسم مکتب او که همانا جبهه مقاومت بود، از بین رفت؟! افزود: دشمن با ترور شخصیت های برجسته نه تنها ما را ضعیف نمی کند بلکه بُرد موشک های ما بیشتر می شود.      

 

«محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته کشورمان، روز گذشته هفتم آذرماه در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید.

کد خبر 998166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha